2009. május 20., szerda

Elhatározás napja: nincs több kifogás!

Ma van az elhatározás napja. Nekem csak tegnap esett le, mikor megláttam a tv2 erre utaló logoját, ezért gyorsan utánanéztem.
Már régóta próbálkozom egészséggel kapcsolatos változtatásokkal és sajnos a kezdeti lelkesedés hamar elmúlt. Mindig közbejött valami…ami persze csak kifogás, mint ahogy az is hogy bevallom magamnak, hogy lusta vagyok. De most hátha jó hatással lesz rám, hogy hivatalosan is napot neveztek ki erre és ezért az átlagosnál többen gondolnak az egészségükre. :)
Meg különben is itt a nyár, amikor nem lehet nagykabát mögé rejteni 10 kilónyi felesleget.
Az én elhatározásaim:
- betartom a diétát
- a napi 4-5 kávéadagot 2-re csökkentem
- minden nap tornázok legalább 15 percet.
Itt egy elrettentő videó:




És egy kínai bölcsesség:

"Ha nincs időd az egészségre, majd lesz időd a betegségre.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése