2009. október 10., szombat

Éld az életed!

Október 10 a lelki egészség világnapja.
Én ma sokat tettem érte. Kiolvastam egy nagyszerű könyvet. Olyan gondolatokat, amiket már sokan sokféleképp megfogalmaztak, ám ez valahogy más, nagyon egyszerűen a lényegre helyezi a hangsúlyt, önmagunk elfogadására, mi több: szeretetére..
Igen, nehéz ez annak aki mindig azt hallotta, hogy másokat kell szeretni, nem magunkat, és aki magát szereti az önző, egoista. Hát nem így van..
Azzá válsz, amit gondolsz, akár akarod, akár nem.
De most inkább átadom a szót:

4 megjegyzés:

  1. Kata, képzeld én is mostanában olvastam ki ezt a könyvet! Azóta már Anyumnak is odaadtam :) Azt hiszem, ez is segített abban a döntésemben, amiről hétvégén meséltem :) A videót köszönöm :) most újra kedvet kaptam a könyvhöz :)) Olyan jó lenne, ha egyre több ember fedezné fel ezt a nagyszerű írást!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt ugyan még nem olvastam, de teljesen egyetértek a videó gondolataival és a könyv címével. :)

    VálaszTörlés
  3. Kata, ez a könyv nálam alapmű. Sokat tett hozzá a gyógyulásomhoz kívül, belül! :) Egyetértek! A vidi meg kedvenceim közt van már régóta a YouTube-on. Egyetértek Veled megint!

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem nekem is ki kell olvasnom még párszor. Sabee, most én is egy Tiedhez hasonló méretű döntést kell meghoznom, illetve véglegesítenem. :) Amit a "belső hang" súg nekem teljesen ellentétes azzal, amit a "külső" racionális (és kishitű) gondolkodásom mondana. Talán azért vettem meg pont most ezt a könyvet.

    VálaszTörlés