2009. június 10., szerda

Csirkemell saláta



Tegnap sült csirkemell volt ebédre. Sóztam, borsoztam, megforgattam graham lisztben és olajban kisütöttem mindkét oldalán. Köretként pedig párolt vegyes zöldség.
Kislányom erdei iskolában van a héten Apukájával együtt, így kettesben vagyunk Bencével és annyira nem megy nekem, hogy eltaláljam a másfél adagot. Persze megint lett egy kis maradék.
Nagyon szeretek salátát készíteni. Azért mert gyors, egyszerű, könnyű, finom, egészséges és bármit bele lehet tenni, amit szeretnénk. Kiváló lehetőség maradékok felhasználására.
A mostaniban ezek vannak:
- paradicsom
- zöldpaprika
- jégsaláta egyenesen a kertből
- mexikói zöldségkeverék a tegnapi ebédből
- sült csirke szintén tegnapról

Az öntet pedig vinaigrette jellegű, így készült:
Egy széles bögrébe tettem 1 teáskanál mustárt, 1 evőkanál mayonézt, 1 teáskanál vörösborecetet, sóztam, borsoztam majd cseppenként hozzáadtam kb 1 evőkanálnyi napraforgó olajat, miközben habverővel kevergettem.

Lehet hogy nem olyan laktató, de teljes értékű ebéd, főképp ha az ember lánya fogyni szeretne.
Bencének is ízlett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése