2009. február 27., péntek

Rend a lelke mindennek



Ha őszinte vagyok magamhoz be kell vallanom, hogy egyáltalán nem vagyok rendes...
Nem, mégsem tudom annyira egyszerűen meghatározni, mert valójában nagyon szeretem a rendet ami a szépség tiszteletéből fakad nálam. Valójában bizonyos típusú rendetlenség is lehet esztétikus. Néhány könyv az asztalon, egy toll..De nem az ami nálunk szokott lenni. Ezért is gondoltam hogy csatlakozom Tina Tündérligetének februári játékos rendrakós felhívásához.
Karácsony előtt volt egy nagyobb ilyen akcióm, de néhány dolog kimaradt. Pld a ruhásszekrény. Azért volt benne ekkora rendetlenség, mert nem érem fel és lusta vagyok odatolni a széket, ezért vasalás után csak betömködöm (így aztán rettentő sok értelme van a vasalásnak), meg azért is mert túl sok minden van benne. Fogtam magam és a törülközőket és ágyneműhuzatot átpakoltam az új hálószoba még üresen álló szekrényébe és mindent összehajtogattam. Így hogy áttekinthető igyekszem is vigyázni rá. A másik a régi fotóalbumok problémája, ezeket egy dobozba hajigáltam és a gardróbba süllyesztettem, viszont sokszor szükségem volt olyanokra amik ebben a dobozban voltak, nehéz hozzáférni így. Mivel a háló polcai is üresek voltak ide pakoltam legfelülre. Sokkal szebb és bármikor le tudom venni ha kell.
A régi képeket nézegetve már körvonalazódott bennem hogy mi lesz a márciusi programom.. Kíváncsi vagyok hogy Tina következő ötlete passzol-e majd hozzá, mert eddig nagyon bejött :))
Igazából komolyabb rendrakásra készültem. Teljes lakásosra. Nem könnyű mivel 4-en lakunk 60 négyzetméteren rengeteg személyes holmival, tömérdek játékkal és ráadásul mindenki gyűjtögetős típus. De majd szép fokozatosan.
Egyébként még régebben kiolvastam egy feng-shui-s könyvet. A MEK-ből töltöttem le.
A hónapban - bár csak elméletben - nagyobb figyelmet fordítottam a lakberendezésre.
Megtaláltam a kedvenc blogom a témában: Néder Melinda lakberendező oldalát.
Továbbá beíratkoztam egy ingyenes online tanfolyamra itt.
Más szempontból is hasznosak ezek számomra.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy inspirálhattalak! Folyt.köv.!;-)

    VálaszTörlés
  2. Nekünk valamennyivel nagyobb négyzetméteren ugyanilyen káosz. Én sajnálom az időmet... Pedig szép a rend, de akkor tartható fenn, ha nem használunk semmit. :-) Majd nyugdíjasként rend lesz.

    VálaszTörlés